Zapraszam

Zapraszam
Tu jestem..

poniedziałek, 21 marca 2016

WIELKANOCNE JAJCOWANIE W ŚWIDNICY.
Tradycyjnie już, tuż przed samą Wielkanocą

Zespół Pieśni i Tańca Jubilat 

proponuje warsztaty pod hasłem ,,Wielkanocne Jajcowanie" 19 marca 2016r od godz.10.30-12.30 Zapraszamy na IVEdycję 
...i ja byłam
Dziękuję Wszystkim osobom ,które zorganizowały tę wspaniałą zabawę...          

Serdecznie Dziękuję Wspaniałej Pani Annie Trzeciak za zaproszenie


Zostałam zaproszona,by dzieci mogły zasmakować nauki szydełkowania..
Oczywiście nie można nauczyć się szydełkowania w przeciągu kilku minut,ale jeśli chociaż jedna z dziewczynek złapała tego bakcyla to będzie mi bardzo miło.
Wszystkie dziewczynki ,które chciały się nauczyć tej pięknej sztuki otrzymały ode mnie prezent:koszulki na jajeczka,lub jajeczka usztywnione .
Mam nadzieję,że się podobała zabawa..
w przyszłym roku mam nadzieję,że również tam będę i zgłoszą się również chłopcy.
Chętnie służę pomocą w dalszej nauce..
Kontakt ze mną na Fb https://web.facebook.com/krysia.kraska 


zdjęcia z JAJCOWANIA
zapożyczone ze stron wyżej wstawionych linków.Mam nadzieję,że zostanie mi to wybaczone..

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do zakupu moich prac
https://allegro.pl/uzytkownik/krysiakraska?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-1-0605