Zapraszam

Zapraszam
Tu jestem..

poniedziałek, 15 lutego 2016

Moja ,ponowna przygoda z rękodziełem rozpoczęła się kilka lat temu.
Przez kilka miesięcy chorowałam,miałam poważną DEPRESJĘ{kiedyś o tym napiszę,ale jeszcze nie dziś}.
Zaczęłam robić czapeczki dla moich wnuków.
Dziergałam,dziergałam i powstało tych czapeczek kilka sztuk-ok 15-20.
Wpadłam na pomysł,że przekażę je potrzebującym dzieciom.
Potem każdego roku robiłam czapeczki dla dzieci.
W tym roku,tzn w 2015 robiłam już czapeczki z szaliczkami,golfikami...
.Nie ma tu zdjęć wszystkich,bo nie robiłam fotografii .
Dopiero od kilku miesięcy fotografuję co zrobiłam.
Takie czapeczki już będę robiła każdego roku,do czasu ,aż bedę widziała,ze wszystkie dzieci mają ciepło.
TO TAKA MOJA MAŁA AKCJA CHARYTATYWNA.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do zakupu moich prac
https://allegro.pl/uzytkownik/krysiakraska?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-1-0605