Zapraszam

Zapraszam
Tu jestem..

niedziela, 28 sierpnia 2016

Powstają czapeczki dla dzieci.
Zrobiłam też moje pierwsze mitenki-takie próbne.
 Jeszcze dorobię dwa-trzy komplety i rękawusie - wszystko zostanie przekazane dzieciom.

Bardzo dziękuję za przekazanie włóczek 
 Danusi Możejko
   Grażyna Kesselgruber
Małgorzata Jurkiewicz

To nie są wszystkie włóczki,które mi przekazano.
W zeszłym roku przekazałam szkole bardzo dużo komplecików i wiem,że nie wszystkie zostały przekazane dzieciom.
Następną część włóczek przerobię na ozdoby choinkowe i różne gadżety i zostaną przekazane szkole .na 
KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY..
Mam nadzieję,ze osoby ,które podarowały włóczki zgodzą się ze mną.
Pieniążki z festynów,kiermaszów  są zawsze przekazywane na rzecz dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję i zapraszam do zakupu moich prac
https://allegro.pl/uzytkownik/krysiakraska?bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict45-uni-1-1-0605